czwartek, 18 września 2014

KHAKI BLOUSE AND GOLD HEELS

Zawsze uważałam, że kolor butelkowej zieleni jest nie dla mnie. Ta teoria była wysnuta jednak zbyt wcześnie, bo ku mojemu wielkiemu zdziwieniu ten zielony wcale nie jest taki zły. I czuję się w nim całkiem nieźle. Zwłaszcza w połączeniu ze złotymi dodatkami. Idąc za Waszymi radami ( wielkie dzięki!) postanowiłam też na delikatny makijaż, podkreślając usta moim ulubionym kolorem lata czyli pomarańczą. Ot taki casualowy look wyszedł. Na nogach szpilki, tak, żeby nie zapomnieć o tym, że w nich też lubie chodzić.


BLOUSE | Zara , PANTS | Primark , SHOES | Prima Moda ,  CLUTCH | Ecco,  Dalaman Cluch
NECKLACES | ASjewellery , BRANCELET | MYTHING
HAIR | Hair by Korzeniowska / Edyta , MAKE UP | lipgstick No.482 & mascara Eveline Cosmetics

18 komentarzy:

  1. Ta stylizacja fajnie wygląda ze szpilkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu czym farbujesz włosy? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglądasz w tym makijażu! Piękny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja!

    http://luxury-lips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super gdyby nie spodnie. Dziwnie leżą i masz rozpięty rozporek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oopsss faktycznie, dzieki! Dobrze, ze mam Was, moich czujnych czytelnikow. Dzieki!

      Usuń
  6. przeidealnie... kocham ten odcień zieleni, kolory perfekcyjnie ze sobą współgrają :) I prezentują się mega - proporcje perfect! :P
    Pozdrawiam! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka! "namówiłaś" mnie do wizyty w sklepie. :)
    bardzo dobra stylizacja, lubię takie spodnie i obcasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ,że post jest dla Ciebie pomocny:)
      Dziekuje za opinie!

      Usuń
  8. całośc wyszła idealnie! ale i tak najbardziej lubią Twoją cukierkowa opaleniznę:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Skradlabym wszystko ;)
    wygladasz swietnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JESTEM ZACHWYCONA, CUDOWNIE

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, lekko i subtelnie :)
    ola

    OdpowiedzUsuń
  12. witam serdecznie:) i dziekuje, bardzo mi milo.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje za komentarze i Wasze opinie, ciesze sie, ze Wam sie tak podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...